4.1.10

Nu tänker jag blogga för mig fjärde gång idag! Nu är det så här att min vän Josef total mobbar mig för att han ska få en Sony Ericsson Satio med 12,1 megapixel kamera och pekskärm som jag har tjatat över att jag vill ha nu sen den kom ut! Och varje gång jag ungefär yttrar mig om nånting så ska han alltid kläcka att : Ja men jag ska få en Satio jag , Eller : dock så tror jag det hade blivit bättre bilder om du haft en... SATIO! Jag tycker att han nu ska vara tyst om att han ska få en Satio som jag vill ha! Men sen så ska jag referera till dig Stanley : Mobilen som kommer ut efter Sation ska jag köpa och totalt råmobba dig för jag har den och inte DU! Så det så! Eller så tar jag den och låtsas som att det absolut inte är jag som har den .. Fast det lär han väl fatta men endå! Dumma norsk!! Nej nu gick jag över gränsen igen .. Förlåt! Hihih.. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen så jag tog mig i kragen och bloggade om det..

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar