3.1.10

Finally.

Jag kan ju faktiskt inte annat än att säga att jag är glad som bara den! Finns många olika orsaker till detta men en av dom är att jag har fått stans snyggaste glasögon och en annan sak är att imorgon kl. 17.00 smäller det .. Jag är nöjdast! Dagen idag i stora drag har gått ut på att bara hänga på Q8 sen ungefär 16.00 idag på eftermiddagen.. Oskar och Peter säger att de ska skapa en facebookgrupp om de som hänger mest på Q8 .. För det är ju faktiskt inte som de två säger att vi som hänger där inne inte har något liv , utan bara en massa tid till spillo! Inget annat för ett liv har vill jag då säga att jag har .. Sedan står och trampar på samma samma ställe känns det som , känns som att man inte gör nånting men man styr ju hela tiden med saker så jag inte vet vart jag skall ta vägen! Imorgon börjar skolan igen på tal om annat , och det känns väl både roligt och tråkigt för alla andra börjar inte förrens nästa vecka .. Fast det är dock gymnasieeleverna och vi är ju faktiskt yrkeshögskole studenter! Men jag hade iallafall inte sagt nej till en ledig vecka till ..



/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar