5.1.10

4 Januari 2010

Idag började vi skolan igen på Träcentrum och det var helt öde när vi kom vid 09.00 idag .. Var verkligen inga människor i skolan förutom vi 8 stycken och 4 st andra .. Annars brukar det vara huur mycket folk som helst på denna skolan! Förstår fortfarande inte varför vi Psykiatri elever börjar en vecka tidigare! Vi har iallafall börjat med första delkursen som handlar om hjärnan bland annat och det är sjukt intressant! Tills på Fredag ska vi vara klara med ett samlat kompendium om hjärnan och dess beståndsdelar .. Går bara 4 dagar denna vecka för att vi är lediga på Onsdag! Känns som om tiden är vääldigt knapp faktiskt!
Efter skolan så åkte vi till Soff/Säng butiken och som vanligt så var det Annelie som fastnade bland alla urläckra med dyra soffor! Måste säga att det finns sjukt mycket att välja mellan ..
Sedan var det bara att heja på oskar lite snabbt och sedan in till Elliz på en kopp kaffe och en cigg och sedan upp en plan där jag tittade på min lägenhet! Den var verkligen underbart fin , faktiskt finare än jag trodde! Så nu har jag fixat och donat idag med en massa saker! Känns verkligen jätte bra detta! Gladast i Sverige är Elin Elisabeth Svensson iallafall! Så nu ska jag skriva ner precis allt jag ska köpa och sedan in till Jönköping för att storhandla på ikea med Pia och Jimmy! Sedan så har bara kvällen bestått av att ta det lugnt och sedan så satte vi på filmen Paranormal actitivty och den tänker jag aldrig mer se! Eller jo , jag har lovat Jimmy så en gång till ska jag se på den! Men usch fy och blä vilken äcklig film detta var! Jag ska iallafall aldrig mer se på en sådan film när jag ska sova ensam. Kommer aldrig somna inatt pga av detta! Aldrig Aldrig Aldrig ... Hur ska detta gå när jag ska bo i en stor lägenhet helt själv och sova själv? Kanske skulle skaffa mig ett monster som beskyddar mig..

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar