3.1.10

Nu ska jag försöka få ner allt på ett inlägg smidigt och bra utan att någon fattar om vad jag pratar om. Efter denna ur härliga bilfärden så fortsatte jag och Elliz in till henne där vi gör det vanligt , sätter oss vid fläkten , tänder en cigarett och häller upp ett glas cola och så börjar vi att prata och diskutera och det är så gött! Vi pratar om precis alls! Ska inte berätta vad vi pratade om dock för då blir det bara en massa strunt från en massa olika håll ..
Men inatt när vi pratade så fick jag en snäpp på näsan och det var riktigt härligt att kunna vakna upp och förstå vad jag egentligen håller på med! Jag och Elliz har inte så mycket att jämnföra med utan det ligger på himla lika plan. Helt sjukt .. Sedan pratade vi även om att det måste vara nånting dessa inte trivs med eftersom det inte kan gå längre än till en viss gräns , vad är det? Skäms dom över vad som skall komma? Skäms dom över oss som personer? Sen så kom jag fram till att jag inte är någon annan än mig själv för jag kände mig så omogen mot alla andra som är 20 år men det är bara för att jag vågar vara mig själv och inte framstå som en person jag inte vill vara eller som en person vill att jag ska vara! Inlägget blev sammanfattat för skulle jag skriva allt så skulle det nog gå åt minst 10 inlägg minst ..


/ Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar