3.1.10

3 Januari 2010

Godmorgon! Strålande sol ute när man vaknar ..Underbart! Kan inte påstå att jag vaknade tidigt men det har ju sina orsaker det med! Har precis ätit upp mina nudlar och jag har faktiskt glömt hur gott det var! Kvällen igår slutade med att jag gick här hemma och surade för att jag var så uttråkad och det var ingenting på tv:n sen beslutade jag mig för att följa med Andy , Erik , Rickard och Elliz ut och dra en sväng. Igår var det skit kul verkligen och jag har aldrig skrattat så himla mycket i mitt liv innan tror jag. Kan iallafall inte minnas sist jag skrattade så mycket.. Började med att vi var i stan och drog med det var ju tråkigare än vanligt så vi åkte utåt Isåsa hållet och fortsatte ut på någon lite väg. Andy och Erik körde som dårar och vi 3 där bak tackade varandra för den här tiden för vi var mer eller mindre rädda för det gick såå fort nerför dessa små vägar! Tills vi kom till en väg där det inte var plogat och Andy skulle bergsäkert klara att åka på den här vägen och det gick ju bra till vi fastnade .. Rickard och Erik försöker putta men det gick inte så bra för det slutade med att de skrek som två flickor och hoppade in i bilen och sa att snömonstret tittade på dom. Vi satt där i bilen och frös lite och Andy försöker ta loss bilen men det gick inte så bra så han fick ringa sin vän Anton som kom och drog upp Rickards bil som sedan såg ut såhär :










Vi passade även på att ta lite bilder när vi blev utskickade ur bilen
för att de skulle kunna få upp bilen!

Sen blev vi jagade en Anton med Jeepen och det var lääskigt. Jag sprang vill jag lova! Kvällen fortsatte med att vi var ute och lekte till klockan 02.30 inatt sedan fortsatte jag med hem till Elliz och där kan jag lova att där inne pratade vi som två kacklande hönor och det inlägget kommer jag till lite senare för det var inte lite saker vi pratade om.


/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar