1.1.10

Mysigt ..

Sitter här i soffan nu och har fixat lite .. Ska göra en riktig header snart men tar sin tid att få det perfekt så det får vara tills vidare! Har gjort mig en stor kopp te och kollar på Ocean's Twelve (?) vet inte varför jag har på just den men har varit så himla inne i datorn nu så tvn har bara rullat på .. Ljusen är tända och bebis hunden ligger i jämte mig och sover så sött och jag under en filt helt all by myself. Satt precis och tänkte på hur fint det är ute när det glittra så himla fint och så är himlen så fin med alla stjärnor. Måndag / Tisdag kommer att bli händelserika dagar för då ska jag kliva ut i den stora världen och sen får jag hoppas på det bästa!

På Måndag så börjar skolan igen och vi har endast en vecka på oss med kommande delkurs. Känns lite stressigt eftersom vi bara går 4 dagar nästa vecka! Och så kommer vi få tillbaka våra resultat från våran två dagars tenta vi hade senast i Karlskrona och jag hoppas verkligen det gick bra! Vi i vår klass stressar upp varandra och sedan i slutändan så är det inte så himla farligt ändå .. Nu blev det liv här på hunden för Erik , Rickard och Andy kom hem nu och jag blev beordrad att sätta på kaffe! Yes sir säger jag då!


/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar