1.1.10

1 Januari 2012.


Ville så gärna lägga upp en bild på hur min klänning såg ut igår , tycker den är så fin!

Nytt år är det nu! Igår var det nyårsafton och det blev trevligare och roligare än jag trodde!
Vi var väl en 15 personer sedan försvann endel men det var fortfarande folk kvar. Vi skålade 3 gånger , vi smällde 3 raketer från Rickards balkong varav när jag sköt så hamnade den hos grannen på första våningen men som tur var så sköt den bort mot lägenheten och hamnade inte i deras lägenhet. Lite nervös där ett tag .. Rickard sköt Slaven på benet och allt finns på film som sedan kommer att hamna här ! Har aldrig skrattat så mycket i mitt liv! Vid klockan 21ringde min söta babe och sa att hon var på väg och så glad jag blev! Eftersom hon och jag inte träffats på länge så pussades och kramades vi såå mycket! Passande till 12 slaget så skulle vi försökt vara i parken men det gick ju inte enligt planerna så vi stog ute på gatan och smällde raketer och Slaven öppnade Champagnen sedan skulle jag vara grym och spruta på dom andra men fick hälften över mig själv .. Klantigt var det väl om inte annat! Vi fortsatte ner mot stan för att titta på alla fyrverkerier och det slutade bra och det var så fint! Sedan när vi skulle mot ett annat ställe så sprang jag nästan hem i mina skor för jag hade så ont och frös halvt ihjäl om både ben och fötter så jag stannade till hemma och bytte leggings och skor. Vid två slaget så var gick vi hem hit med folket och jag var så himla hungrig så jag var tvungen att laga mat och det var så gott! Sedan gick jag och la mig för jag hade så otroligt ont i huvudet och det handlade inte om att jag var onykter för det var jag inte! Medans jag låg och sov så satt de andra i soffan och hade trevligt .. Idag på morgonen vaknade jag av att min mor ringde men jag var så trött att jag fortsatte sova.. Gick upp ur sängen vid 1 och har legat i sängen hela dagen! Ibland orkar man bara inte göra nånting utan bara ligga i sängen och ta det lugnt.Har även fått i ordning på designen här på bloggen och jag tycker den är så söt! :)

/ Elin




Centrera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar