2.1.10

2 Januari 2010

Andra dagen in i Januari och det känns fortfarande inte som om man är inne under 2010 eller att det är Januari redan .. Kanske är därför man är så trött för att det har rört om så mycket under veckodagarna .. För det känns som om det är Söndag idag och inte Lördag? Men det blir väl bra det med! Fick nyss ett sms om att det är årets första sommarparty på hotellet idag , och kommer man i den bästa sommar outfiten så kan man vinna 2000 kr.. Det lär vara folk på hotellet idag eftersom det är 18 år och att man kan vinna pengar! Gud vad pengar gör mycket här i världen. Själv ska man vara lugn när det gäller alkoholen , känns inte kul längre faktiskt. Händer aldrig något kul här längre heller ..

Idag ska jag klippa lugg igen , jag är trött på mi
n jätte långa lugg nu faktiskt så nu får det bli lite ändring, ska börja göra avfärgning på håret också eftersom jag skall bli blond. Känns jätte bra och jag diggar't! Vet inte riktigt vad man ska göra ikväll utan det blir god mat och tv:n ! Jag vaknade klockan 2 idag så det lär blir en riktigt skön kväll :) Jag börjar bli lite otålig för jag vill ha Måndag / Tisdag nu!

/ Elin.


Inte världens seriösaste bilder men här har jag lugg iallafall och bilderna är från förra året.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar