7.1.10

6 januari 2010

Börjar inlägget idag med att skriva att det är verkligen jätte kallt ute! Känner knappt av mina fötter längre .. Sådant här kallt väder vill inte jag ha .. Det var - 10 grader ute för typ en timma sedan och igår vid denna tiden så var det -14 grader men det känns som om det är kallare idag än igår!? Förstår inte hur det går ihop sig men endå .. Det ska visst vara ryska vindar och Sveriges kallaste vinter. Hoppas inte att det är snö på min födelsedag som är om två månader för det är så tråkigt att kolla ut genom fönstret på sin födelsedag och det är massa snö! För en del andra är det jätte roligt med snö för då kan man vara ute och leka både i snön och med annat .. typ en bil! Tycker det är så roligt att se när en person blir helt galen av att vara ute och leka med sin bil! Har dock aldrig tyckt det är tråkigt att åka med heller för den delen! Igår så var fröken och skrev på sitt hyreskontrakt med Lindén och jag är så grymt glad! För nu är lägenheten min bara min och jag vill bara att dessa 3 veckor ska gå fort så jag kan flytta in! Kommer dock känns ensamt i början eftersom man har haft folk omkring sig hela tiden men det kommer gå över. Man är väl alltid såhär glad och upphetsad över att flytta hemifrån till något eget skulle jag tro.. Sedan igår så gick jag över till Elliz igen och följde med henne och handlade .. Sen gick jag hem och kollade på en film och vidare sen för att äta lite mat tillsammans med min lillebror! Sen åkte jag till Jönköping och på vägen dit så snöade det ju absolut inte alls. Skapligt mycket ..Under natten där s fick man en sak vetenskapligt bevisat iallafall! Aldrig skrattat så mycket kan jag lova. Inatt har jag sovit så himla skönt! Att det kan göra så mycket att man sover skönare för att man sover med någon trodde jag faktiskt inte .. Men nu sitter jag här under mitt mysiga täcke med mys kläder! Har haft på mig mina nya glasögon idag med för jag var nere hos min optiker igår och fixade dom! Så grymt sköna är dom , och snygga!
/ Elin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar