22.1.10

22 januari 2010

Äckligt dålig start på dagen! Usch orka säger jag bara! Facebook är inte bra ibland asså .. Skit facebook! Tråkigt att så lite ska behöva göra en så himla arg. Tar ut min ilska på bloggen för annars blir det bara att man skriver en massa fula statusar och det gör inte saken bättre ;) Ja herregud säger jag bara. Tur att man inte ödslade mer endå .. Tur att man kan stå tillbaka så mycket endå! Det stärker verkligen en själv som person faktiskt! Skulle just nu bara vilja bli en eremit faktiskt , slänga iväg telefon , kasta datorn och inskränkta mig själv i min lägenhet! Haha , låter det här som jag? Nej det gör det då inte! så varför ska man låta massa strunt saker trycka ner en egentligen? Så gött att man kan få ett mindre världsutbrott när man tränar istället , vilket jag ska göra om en timma! Så skönt! Nu har jag nog haft ett mindre utbrott vilket var skönt. Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning och sedan äta lite till.

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar