21.1.10

21 Januari 2010

Klockan är sent och jag ska sova för åter en skoldag imorgon! Hittar inte mitt dokument till imorgon och mitt mozilla är helt skumt idag eller rättare sagt har varit länge så kommer inte åt vissa sidor. Så skall fixa detta imorgon så fort jag kommer till skolan .. Nu är det bara ca. 8 dagar kvar till den 29:e Januari ! Så himla underbart .. Mitt alldeles egna! Pappa berättade igår att han ska tapetsera om mitt kök och betala tapeterna för det är dyrt som bara den att tapetsera om ett kök , iallafall lite större om man säger så! Blev iallafall ännu gladare när han berättade det igår för mig!

Idag så gick jag och Jennifer på vårt träningsprogram för första gången. Vi började träna vid 17.30 och pumpade till lite efter 19.00 sedan la jag mig i solariet i en kvart. Räckte inte någonstans , så ska sola så mycket längre nästa gång! Sedan duschade vi och sjöng naturligtsvis i duschen ( eller rättare sagt jag .. )och insåg kort därpå att det hördes in till herrernas omklädningsrum. Vi struntade i att basta eftersom vi helt enkelt var helt off efter att tränat. Men det kommer! Så vi började helt enkelt rätt hårt idag och det känner man lite nu faktiskt! Så på Fredag går vi på hårdare! Känns riktigt gött att börjat träna så man slipper snacka mycket och verkställa så lite!

Jag mår bra bra bra så grymt bäst! Har helt enkelt världens bästa liv med de bästa vännerna man kan ha! Men frågan är .. Vart är min lycka?
Härligt också att många besöker min blogg med!


/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar