27.1.10

27 januari 2010.

Insåg precis att jag inte har bloggat på ett tag men jag har verkligen inte haft tid eller lust faktiskt! Fick sådan huvudvärk nyss också som jag aldrig kommer bli av känns det som. Jennifer och jag har verkligen tränat stenhårt under dessa två veckor och hårdare ska det bli! Börjar känns nu , så gött! Och igår visade Emil oss " fjanta runt med bollarna " ( tolka som ni vill HAHA! Skämt åsiodo ) Nej men iallafall , Vi skulle sätta oss bredbent på en pilates boll med tårna mot en vägg och sedan göra situps upp denna runda boll! Det var inte det lättaste! Sedan vända på oss och göra samma sak fast så vi tränade ryggen! Usch och fy! Kan lova att vi har träningsvärk i magen idag! Men samma sak imorgon igen! Känns så skönt att börjat träna så håller man sig sysselsatt med något också!
Köpte för övrigt nytt guitar hero spel och en trådlös gitarr till igår! Jennifer och jag Spelade sönder igår , så grymt! ( även om jag inte har lyckats helt på medium ) .. Men jätte skoj iallafall! Jennifer taggar stenhårt att sätta meduim 100 % till den 19: Februari ! kommer bli grymt!

Dagen idag har bestått av att varit och handlat det " sista " till lägenheten! 3 timmar tog detta oss .. Vi var rätt trötta i den sista affären kan jag lova! men nu har jag nästan allt till lägenheten iallafall! Och på Lördag kväll så får jag nycklarna så jag kan börja flytta in på Söndag! Ååååååh så underbart med mitt egna! Så glad! Idag har vi också gett oss på att göra en cheesecake som blev helt okej! Förutom att den skulle stått kallt lite längre , sedan så har Christoffer varit på ett besök med! Mycket trevligt! Dock tråkigt att Jennifer åkte hem för ett tagsen :(

Nu ska jag försöka slappna av lite så denna huvudvärk försvinner .. Sedan blir det träning och plugga till tenta på Fredag!! Så nervös! ..

Sen så är det rätt knas att man kan sakna någon så mycket?

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar