20.1.10

20 Januari 2010.

Åh vad mätt jag blev nu då ..Dock gott med lite mat! Väntar på att klockan ska slå 5 så ska jag börja tralla neråt stan för att träna på gymmet med Jennifer! Börjar hårt med lätt idag eftersom det är första dagen med det ska bli så skönt att börja träna! Efter att vi tränat så ska vi sola och sen basta .. Kommer bli så grymt gött!

Igår en stund efter att Jennifer gick hem så sprang jag över till Elliz för att kolla på Paradise hotel , fast vi var lite irriterade över att Franceska kan komma tillbaka efter att ha blivit utspelade och nu komma tillbaka och ta hem hela vinsten igen? Sen Jokern Pontus är bara så skum .. Skit läskig! Dock spelar han ett spel mot deltagarna och oss men fortfarande helt sjuk. Idag har det varit en väldigt tröttsam skoldag .. Dock har vi har något att kolla på när vi varit ute och tagit frisk luft. Synd bara att snickaren inte kan komma ner från taket och presentera sig! ;) Läckert .. Jag får faktiskt titta!! :) Lite svårt att inte titta eftersom det håller på med huset precis där vi står! Vi klagar inte! Nehe nu ska jag dricka upp mitt vatten och plocka i ordning så jag kan börja gå neråt stan ..

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar