31.12.09

Nyårsafton!

Idag är det nyårsafton och det känns faktiskt lite konstig för allt har gått så fort detta året? Imorgon är det nytt år och allt .. Jag sitter här vaken sen en timma tillbaka och fixar med mitt hår , går bättre än jag trodde! Great .. Blir visst rätt bra med folk uppe hos Rickard idag ändå verkar det som och det är roligt bara det inte blir en massa tjafs. - 15 grader var det inatt sista jag kollade och idag säger dom att det skall bli - 20 .. vet inte om man ska tro på det men iallafall .. Jag kommer frysa ihjäl ! Dock självförvålat ..Startade min blogg här igår och det känns bra. Men orkar inte hålla på med massa fix & trix .. Men ska fixa en snygg design iallafall! Ringde och väckte Slaven nyss med och han var vaken vilket jag inte trodde han skulle vara! Och ikväll så kommer min vän Jessica in hit också och det ska bli såå kul! Inte träffats på ett väldigt bra tag nu faktiskt! Nu ska jag fortsätta med detta sedan hoppa in i duschen!

Gott Nytt år !

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar