23.2.10

23 Februari 2010.



Här ligger jag under min sköna filt , tittar upp ut genom fönstret och det snöar .. igen! Vi är lediga idag bara för att det var problem för vissa att komma in till stan. Men tur att de inte satte sig i bilen och körde vid detta väglag. Går in i Mars nästa vecka , och det är massor med snö fortfarande ute! Tycker helt klart det räcker nu faktiskt .. Första gången i hela mitt liv det är snö på min födelsedag .. Kommer kännas hel knas faktiskt! Sitter och små ler och vissa saker bland annat åt en sak som hände igår när jag och Jennifer hade varit på " stan " och hämtat min nya leksak. Väl hemma och utanför dörren in till trapphuset så ska jag gå över en snövall , och pang säger det och jag ligger där under all snö och håller på att skrattar ihjäl mig! Herre så roligt det var! Jennifer hade roligast tror jag. Hon stod ute på vägen och skrattade , sen hörde jag ett dovt ljud av en ringklocka , då är det en farbror på en cykel som drar förbi och håller nästan på att ramla av cykeln för Jennifer står på vägen och skrattar. Åh fy vad roligt det var! Nu ska jag fylla på min kopp och fortsätta plugga till min tenta imorgon.





2 kommentarer: