18.2.10

17 Februari 2010.

Dagen har bestått av först skola , sedan vidare till Forserum till Dahlis sedan därefter så hämtade min bror mig och vi åkte hem till honom och Angelika och drack lite kaffe och tog det lugnt.. Sedan åkte vi vidare för att hämta mitt tv-bord ( SÅ GÖTT OCH TACK LITTLE ) och sedan tillbaka till Johan och hämtade lite där till min lägenhet! Riktigt nöjd! Känns som mitt vardagsrum lev lite mindre faktiskt , lite skönt för det ekar så eftersom det är högt i tak.

Nu ikväll har jag och Jennifer bara tagit det lugnt! Riktigt skönt , det är då tur att man har dålig humor så man kan skratta om nästan allt! Om du läser detta Jennifer så RONJA RÖVARDOTTER! Åh gud vilket program! Haha .. Åh herregud! Fortsättning av dålig humor kommer jag återkomma till imorgon! Oh my , insåg att jag har inflyttningsfest på Fredag. HOLY! Jag måste städa , handla och hitta kläder! PAAAANIK!

Natten till igår så sov Likkan här och vi hade mycket trevligt under kvällens gång! Innan jag somnade så var hon ute och pussade på sin pojkvän och när hon kom tillbaka så hade hon med sig en lapp från honom som han hade skrivit till henne när han hade haft tråkigt på jobbet. Det var verkligen så himla fint skrivet! Jag bara log när jag läste den här lapp. Och sedan bestog hennes kväll av massa söta sms.

Så vill jag med ha det! Jag vill med ha gulliga söta lappar och sånt!
Jag vill med ha!
Jag blir som ett barn när jag skriver det här. Haha .. Likt mig?
Jaa det är det.

  • Något lyckligt kräver att man förälskar sig många gånger och varje gång i samma person.

1 kommentar:

  1. Fan va gullig du e :D
    Kan skicka lite söta lappar och sms till dig om du vill ? (A) ;)
    Hehe
    Love <3

    SvaraRadera