15.1.10

Började dagen med att vakna vid 12! SKÖNT !! Vaknade inatt typ vid 6 av att jag hade somnat med datorn i knät och glasögonen hade jag inte heller tagit av mig. Mai hade nog haft väldigt roligt åt detta annars om hon sett hur jag sovit inatt! Har sovit nere hos min far inatt och det har varit trevligt. Snart så kommer Jennifer hit och vi får väl se vad vi hittar på ! :) Trevligt dock att ta igen tid som man missat om inte annat! Imorgon bär det iallafall av mot Ikea för inhnandlande av massa möbler etc. Sedan hem och duscha sen vidare mot Mariannelund för 20 årsfest! Hoppas bara på att det blir trevligt och sen får jag ju träffa Jessica med! :) Jag tycker faktiskt att 2 veckor kan gå fortare för jag har så mycket att se fram emot! Nu ska jag läsa världens bästa tidning och dricka mitt kaffe!

/ Elin

1 kommentar:

  1. Trots tråkigheter hade vi ju roligt iaf .. Absolut när jag dansade med henne o flummade järnet. Rock n roll. Tack för kvällen

    SvaraRadera