17.1.10

16 Januari 2010

Natten till igår så gick jag och Jennifer upp och la oss hos Adde och skulle sova. Vi satte på filmen The hills have eyes men stängde av rätt fort för vi ville inte sova till ett sådant äckligt ljud så Jennfer satte på Fucking åmål istället och sen somnade vi på stört. Jag vaknade när Adde staplade in lagom full klockan halv 4 på natten. Våra väckarklockor stog på 8 men vi orkade inte dra oss ur sängen förrens kvart i 9 när Jennifer satte på duschen till Adde för han skulle orka följa med. Sedan när Jimmy hade kommit så begav vi oss till Addes pappa för att hämta släp och sedan köra in till Jönköping för stor handling på Ikea! Åh herregud , det fanns så mycket jag ville ha där inne! Drog väl ut ett par timmar extra bara för att Adde och Jimmy promt skulle lägga ner en massa saker i vagnarna bara för att! Varav en stor Yuccapalm och kuddar och dyligt. Men roligt var det iallafall! Skrattade så jag grät .. jag köpte en massa nya saker till min lägenhet varav inte onödiga saker! Sedan 4 timmar senare så gick vi och åt på Ikeas resturang och det var så gott , så gott att jag inte åt upp ! Kom hem vid cirka halv 3 med möbler och 4 kassar med saker. Vill bara att dessa två veckor ska gå fort nu så jag kan få börja med mitt alldeles egna .. :)


Sedan bar det av hem till mor min för att jag skulle duscha och egentligen gjort mig i ordning. Men sedan var Adde så snäll att han ville köra mig till Mariannelund så vid 6 så bar det av mot Eksjö för att hämta Jessica och Cesar som också skulle med till Mariannelund.
Väl framme så åkte vi till Chrille och lämnade Cesar och drog med oss dessa två pojkar men slängde av en så det blev bara Jessica , jag och crille som åkte till Jessicas mammas lägenhet för att göra oss i ordning där istället! 1 timmar senare alltså vid halv 8 så började vi dricka lite öl och sedan staplade Isak in genom dörren och han var full men så himla grym! hans skratt var väl det värsta .. Haha! 2 timmar senare bar det av mot Sebban där det var helt fullt med folk men trevliga var dom. Träffade Anders också som jag inte träffat på länge. Mycket trevligt! Vi skrek och sjöng och filmade även Crille när han pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt kul var det! Han förstår nog inte än idag vad han pratade om. Sedan gick vi för 3e gången ner till 20års festen och där var det typ 40 personer. Alla var glada endel för fulla men grymt trevligt var det! Dock var det vi som ägde dansgolvet , framför allt Pär när han dansar med slips knuten runt huvudet! Sedan drog vi hem till Crille lagom trött var jag och satt och tjötade där och drack en öl till .. Sedan somnade vi vid typ halv 3 inatt och vaknade vid halv idag på morgonen och jag förstår inte varför. Jag har legat helt utslagen i sängen hela dagen fram till det var dags att ta tåget hem! När jag kom hem till Nässjö hämtade Rickard mig och blev avsläppt hos mor min. Jag plockade lite med mina saker för egentligen skulle jag sovit hos pappa inatt med jag orkade verkligen inte dra med mig allt bort och stressa så jag ska sova här inatt istället. Kolla på Sommaren med Göran innan med och den är så sjukt rolig! Och nu sitter jag vid tvn med en cola och godis och ska strax lägga ner för att sova! Dock tycker jag att två veckor kan gå lite fortare ..

Tack för en grymt rolig och trevlig helg!

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar