9.1.10

9 Januari 2010.

Vaknade upp och började dagen med att sätta på tv:n och bara allmänt vakna till .. Vaknade halv 1 idag .. Har totalt vänt på mitt dygn vilket inte är så jätte bra! Har nog världens största I-landsproblem just nu och det är att jag måste köpa nya skor och en ny plattång! Måste till Jönköping och inhandla detta! Märker hur det blir med den saken.. Vilket fantastiskt underbart väder jag vaknade upp till idag förresten! Helt klart det bästa idag! Är värt att gå en längre sväng med Kaiser idag när solen skiner så fint. Han var lagom trött inatt när jag var ute med honom en lång runda vilket han verkade tycka om! Borde egentligen plugga idag men känns som jag har kastat bort hela dagen för jag vaknade så sent. Får sätta mig ner senare och börja läsa och markera och sedan skriva mitt kompendium som skall vara sammanställt till imorgon. Men det är bara så himla svårt att hitta fakta om hjärnans utveckling genom spädbarn - död. Nästa vecka börjar vi med nästa delkurs som handlar om psykiatrins teoretiker Freud med flera.. Läste dock om dessa när jag gick Barn-fritid och då var det inte alls kul kan jag lova!
Nu ska jag sätta på lite kaffe !

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar