15.1.10

14 Januari 2010

Jaha! Nu är klockan sent idag igen bara för att jag sitter fast framför datorn. Men vad gör det!?På tal om annat för att tycka synd om mig så värker mina knän så förbannat! Känns som man ramlat på ett .. gymnastikgolv av plast för tusan! Hjälper väl inte så mycket mer att jag går med tajta jeans leggings över men smärtan får man stå ut med ibland. Idag när jag kom hem så mötte Jennifer upp mig som jag inte har träffat på länge eller rättare sagt umgåtts med på länge, sedan gick vi till Fc där jag tog blodtryck etc. Allt var bra förutom min ämnesomsättning! Mindre kul .. Därefter gick vi till hemmakväll och hyrde Year One och Hemma värst borta bäst. Sedan hämtade Adde oss och vi åkte hem till mig och började kolla på filmerna. Inga jätte bra filmer om man säger så! usch .. Sedan flummade vi och skrattade så enormt mycket och berättade om sjuka saker! Tur att man inte är kvackismage! Även om jag och jennifer höll på att spy några gånger! Nej usch så ofreeescht! Den här veckan har det var väldigt turbolent på många håll och kanter , men nu är det bra och lugnt och det är så skönt! Börjar ta sina myrsteg mot 1 februari faktiskt .. Vill bara få göra allt så fint och alldeles mitt egna! Sedan ska jag och Jennifer ha våra Guitar Hero kvällar med. NÖJD! Så har två saker att se fram emot om två veckor. Först min lägenhet sedan min röda Satio .. Kunde inte stå emot frestelsen så jag beställde en idag .. På Lördag bär det av mot Ikea för att inhandla alla mina saker som finns på listan och sedan mina två par nya skor! Är helt galen i skor! Köpte ett par nya nu i vecka redan för jag kunde inte vänta till på lördag och de är så sköna och snygga! Eller som Adde säger : " Fuck me stövlar " Hmm , nje inte direkt du! Jag önskar dock att folk börjar inse snart att ex är fucking nasty! USCH! Blir äcklad av att tänka tanken tyvärr ..


Jag mår så bra och är så glad! Känns som jag skriver det i varje inlägg! Men jag gör verkligen det .. Finns väl vissa saker man vill kunna ändra på men det går inte så that's it! Sånt man får leva med!

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar