12.1.10

12 Januari 2010

Nu sitter jag hos mor min och har ätit gott och har det allmänt mysigt här under filten i soffa! Dagen har bestått av att plugga , skicka det till skolan och sedan åt vi tidig lunch vid 11 .. Men gott var det! Sedan har jag suttit och skrivit ner vad jag behöver handla till min lägenhet och dyligt. Sedan pratade jag med världens trevligaste 3 personal! Shit , så himla trevlig! Hel grym kille! Lovade att jag skulle ringa och skälla på honom om mina fakturor inte komma hem till mig som de ska. Ingen som vet hur man får tag på personalens privata nummer?! Haha ..
Fortsatte sedan neråt stan för att gå på apoteket och till Lindén. Slutade med att jag kom hem med 4 kassar med kläder och ett par skor.. Ojdå! Nu sitter jag här och kollar på tv , tänkte sätta i en av filmerna Rickard och Erik lämnade kvar här. Sedan lägga mig och sova för imorgon är det skola igen! Började med en ny delkurs den här veckan om olika teoretiker. Väldigt intressant men vissa håller sig inte inom nivån så man förstår vad de egentligen menar men samtidigt så är det många teoretiker som har samma synsätt. Men som sagt intressant! Har verkligen haft världens tur idag. Ring på en annons som jag inte fick först , sedan ringde tjejen tillbaka och sa att jag fick köpa stolarna. Världens bästa dag har detta varit! Så himla glad! :)

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar