9.2.10

9 Februari 2010.

Ligger i soffan och klagar för mig själv i huvudet över hur ont jag har i mitt knä och även i foten. Slutar väl med att jag inte kommer ur soffan! Jennifer ligger vid mina fötter och halv sover och jag ligger vid min dator och glor! Har precis ätit kvällsmat .. så gott! Har inte orkar tända några ljus idag heller.. Fick reda på saker nu jag aldrig trodde skulle komma fram? Kanske är det jag gör , jag går på allt så fruktansvärt mycket? Nog därför jag alltid sagt att jag inte litar på någon. Skitsamma! Vem orkar bry sig? Inte jag! För en gångs skull inte irriterad :) .. Trivs fruktansvärt iallafall !

Imorgon är det skolan igen! Går med halvfart fram för vi har 7 st filmer att kolla på! Som är två timmar långa .. Man blir lite seg! Sedan har jag telefontid på sjukhuset för att boka tid för att kunna kolla upp mitt knä. Förmodligen vatten i det. Vad det nu menas med? Sånt man märker. Ont har jag och svullet är det också! ( TYCK SYND OM MIG , HAHA! )
så idag tränade vi inte så mycket ben .. men det var rätt skönt! Testade någon ny sak med .. Den var väl sådär men rolig som bara den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar