8.2.10

8 februari 2010.

Har verkligen inte orkat ta tag i att skriva nånting ifrån förra veckan .. Har bara lagt upp en bild och en video ifrån när jag och Jennifer skulle vara lite omogna! Men insåg snabbt att det inte funkade så bra! Hehe .. Lite barnasinne har man kvar faktiskt! Förra veckan bestod av skola och plugga sedan så har en massa vänner vart här och umgåtts med mig! Riktigt trevligt. Nu har jag fått upp nästan allt på väggarna och även gardiner i vardagsrummet men mer saker ska det bli. Hoppas iallafall på att det kommer bli sjukt mysigt! Trivs så bra även om det är förbaskat kallt här i lägenheten! Denna vecka består av skola och plugg. Kanske mysigt nattbesök , vem vet? Man hoppas iallafall! Jennifer ska sova här inatt iallafall! Nu så gör jag inte så mycket, måste hitta på nånting att göra för nu efter dessa två SISTA cigaretterna så kommer jag vara riktigt rastlös! Kanske träna en dag extra .. ? Den här gången så är det seriöst iallafall! Lyckades åtminstone trappa ner rätt grymt .. Lyckas man med det så ska man lyckas sluta också ..

Utmaningar ska det vara! Diggar't!
Den här gången ska jag iallafall ha rätt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar