29.1.10

...

Ett sympati inlägg från Fröken Svensson kommer här vill jag lova! Och det kan låta lite lipigt men så är det då inte!

Nu vet jag precis vad det är jag saknar! Jag saknar kärlek så piss mycket! Massa pussar , kramar och mys! Ååååh vad jag vill ha det hela tiden i mitt liv! Att få ligga och hålla om någon precis så mycket man bara vill! Säga hur förbannat vacker personen är .. Få vakna till ett sött sms , eller få skriva ett sött sms! Få dela nånting med en person .. Få säga att man tycker om någon! Jag vill helt enkelt skaffa ett så himla bra ... förhållande och bli så kär! Och slippa strö runt onödiga känslor hela tiden!
Nej men du ska inte leta du ska vänta.
Orka!
ÅÅÅH!

Är det de här som kallas för tentaångest? Nej skulle inte tro det!


Puss! / Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar