10.1.10

............

Idag har jag varit för lat ! Usch det mår jag inte bra av att bara ligga och kolla på tv .. Så himla tråkigt! Nu ska jag iallafall få uppleva en skit go sak i mitt liv och det är att i vår ska jag få hoppa bungyjump och det ska bli såå grymt! En sån adrenalin kick kommer det lätt bli! Idag är en sån dag då man bara är irriterad , och det känns inte bra det heller för att då går fel saker ut på fel personer! Dock ingen ingen ingen som förstår vad förre gående inlägg handlade om och det är så gött att ingen förstår! Även om folk tror att dom förstår så är det inte ens 1 % rätt , den här hemligheten tar jag med mig i graven! I förrgår på tal om annat så fick jag höra mycket om en person , gillar inte att höra saker utan vill helst se dom med eget öga för att kunna tro på det. Men iallafall , jag förstår inte vad personen i fråga tänker med!? Orka hålla på och fjanta runt och spela så himla cool inför sina vänner och skryta och etc etc .. Kan nog skriva om det här jätte stora " världsproblemet " i en hel evighet men vem orkar sitta och läsa den struntsaken! Allt är bara en stor lögn så varför ska man ta saker på så himla stort allvar? Lev och lek livet i stället för sjutton! usch nu triggar jag upp mig själv igen bara för jag tänker på detta irritationsmoment! Mitt liv är verkligen bäst nu! Mår så bra och är så glad!

Nu ska jag kolla vidare på den här värdelösa filmen L.a. Gigolo!

/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar