31.1.10

31 Januari 2010

Är så så så himla glad idag! Har flyttat hela dagen och orkaaa verkligen inte skriva mer om den just idag! Kommer upp bilder och sånt här på bloggen snart med så tar allt då men dagen har verkligen varit så fullmatad med skratt , tillochmed så Slaven satt här hemma och grät så skrattade han! Jag har världens bästa vänner helt enkelt! Imorgon ska jag tillbaka till lägenheten efter skolan! skulle egentligen sovit där inatt men orka alla kartonger precis överallt! Åh gud ja .. så underbart iallafall! Jag ligger här och ler .. Hade inte man haft öron så hade leendet gått ett varv runt huvudet! Underbart! Har världens sämsta magkänsla! Uuuuusch detta skrämmer mig! För jag hade så rätt i Fredags att jag nästan blir stolt på något konstigt viss ..


1 kommentar:

  1. Elin! lycka till med nya lägenheten sötis! Du är en stark jävel som pluggar o flyttar o håller på! Jag är avundsjuk puss på dig // Mimmi

    SvaraRadera